这是一条打了十多年单机网络游戏但没有一样精通,随时在P站微博LOF收藏画师的画自己完全是幼儿园水平,喜欢看别人的文但不论是中还是英作文从来只能拿到及格分,明明是女生但是却喜欢女生的没有人生动力的咸鱼。

Lian':

Need For Speed18 宿敌

开场:警察和车手的对话。
先是警察的.
We are unbound, free, unshackled. 
We push the limits in the most powerful cars. 
Cars we don’t pay for. 
We go where we want, when we want, as fast as we want.
You may call us thugs, but deep down you know you need us. 
We are the law. You can’t catch devils with angels.
我们不被束缚,我们自由,没有枷锁.
我们用最强有力的车冲击自己的极限.
那些车的价值无法衡量. 
我们在我们想要的时间,以我们想要的速度,去任何一个我们想要去的地方.
你们或许会称我们为暴徒,但是在你们内心深处,你们知道,你们需要我们.
我们就是法律,你们无法让天使来抓捕恶魔.

接下来是车手们的.
I am not you. 
I am the life you are too scared to live. 
You are asleep. I am awake. 
I am the reality show, the catalyst, the 15 minutes you’ll never have. 
You wanna know why I do this? 
I wanna know why you don’t.
我不是你.
我所做的事你永远不敢做.
你还在沉睡. 而我已觉醒.
在15分钟里,我像催化剂一样做着一场真实的表演,而你永生都无力模仿.
你想知道我为什么做这些?
我倒是不明白你为什么不做.

接下来是穿插的对白 括号里的是车手说的 括号外是警察.

We are the end of your freedom(I will run).
We are the shadow you can’t shake(I will never stop).
We will hunt you down(You will never catch me). 
We will not stop(You will make me famous). 
We are everywhere(You will fail). 
We will break you(You are my challenge).
You are our enemy(You are our target). 
You are my rival.

我们是你自由的终结者.(我会跑.)
我们是你无法撼动的巨大阴影.(我永远不会停下)
我们会追捕你直到把你逮捕.(你们永远都抓不到我)
我们不会停下.(这会让我名声大噪)
我们无处不在.(你们注定失败)
我们会击垮你.(你顶多是个挑战)
你是我们的敌人.(你们是我们的目标)
你是我的宿敌.

评论
热度(2)

© Venture | Powered by LOFTER